Nejčastější otázky

Jak to funguje?

Jednoduše! Proveďte rezervaci opravy prostřednictvím našeho webu a pošlete nám svůj dron. Naši technici problém otestují a diagnostikují závadu, následně vás kontaktují s cenovou nabídkou na opravu. Jakmile nabídku odsouhlasíte, technik provede opravu a váš dron následně vyzkouší. Po uhrazení faktury vám dron bude odeslán českým dopravcem. Pokud s cenovou nabídkou nebudete souhlasit, zaplatíte 990 Kč za diagnostiku. V případě, že zásilku budeme odesílat, zaplatíte 290 Kč za poštovné a balné. Ceny jsou uvedeny včetně DPH 21%.

Mohu předat dron do servisu i osobně?

Ano, dron můžete osobně předat našemu technikovi v provozovně Drondoktor, s.r.o. na adrese Litovická 633, 253 01, Hostivice. Pracovní doba provozovny je Po - Pá 8:00 - 16:00 hod. Vždy je nutné se objednat alespoň jeden den předem na telefonním čísle 733 564 233. Děkujeme
Mimo pracovní dobu je, po předchozí domluvě, možné předat dron na adrese servisu.

Byl u nás dron na opravě a po doručení se nechce spojit s vysílačkou?

Pro naše servisní práce používáme vlastní servisní vysílačku. Po opravě je nutné znovu spárovat vaši vysílačku s dronem. Postup najdete v manuálu, nebo na youtube po zadání: How to link rc **** ( **** - název vašeho dronu, například: How to link rc dji mavic mini).

Co mám poslat?

Neposílejte prosím jakékoliv příslušenství (vysílačku, baterii, vrtule, SD kartu, nabíječku). Veškeré DJI příslušenství pro otestování máme. Pošlete ho pouze v případě, že je poškozené a chcete jej opravit. Pokud má dron sundavací vrtule, pošlete ho bez nich. Pokud jsou vrtule přišroubované, nesundávejte je a nechte je na dronu.

Jak dlouho oprava trvá?

Většina běžných oprav je hotova v rozmezí 2 až 5 ti pracovních dnů.

Nejsem si jistý, co se děje s mým dronem, pomůžete mi?

Samozřejmě. Pošlete nám dron a naši zkušení technici provedou diagnostiku a problém vyřeší.

Provádíte testovací let před odesláním dronu?

Ano. Každý dron je před odesláním pečlivě testován za letu.

Jak u vás lze za servis zaplatit?

Lze platit hotově, QR kódem i převodem na účet.

Prodáváte náhradní díly?

Ne, bohužel díly samostatně neprodáváme.

Spěchám na opravu, je možná oprava na počkání?

Ano, expres servis do 24 hodin je s příplatkem 35%.

Lze vám zaslat techniku na opravu jiným dopravcem než českou poštou?

Ano, lze poslat jakýmkoliv českým dopravcem.

Provádíte přepnutí dronu do fcc módu a jiné úpravy fw?

Ne, z našeho pohledu je to nelegální zásah do fw dronu.