Pravidelná servisní údržba

O každou kvalitní elektroniku je třeba správně pečovat, aby nám vydržela co nejdéle. To je samozřejmost. Pokud jste ale nadšený a neúnavný pilot, mohlo se Vám někdy stát, že Váš dron okusil, co je to lehký jarní deštík, že vrtulemi se vcelku snadno dají prosekávat koruny stromů, že přistání do bláta na poli není tak příjemné jako na čistý stoleček, že Vaše děti nějak nechápou, že dron není kosmická loď určená k ničení ostatních letadel anebo, že frajerské chytání letícího drona do ruky Vás ve finále bolí oba.

Pokud s dronem často létáte a natáčíte, logicky se opotřebovávají všechny jeho části. Neměli byste proto podceňovat nutnost pravidelné servisní prohlídky jednou ročně. Prohlídka se týká dronu, vysílačky i baterií.

Servisní prohlídku doporučujeme i v případě, kdy jste doma „znovuobjevili“ zaprášený starší dron a opět Vás to láká ho jít proletět.

Prohlídku standardně provádíme u těchto typů dronů: DJI Spark, DJI Mavic mini 1 a 2, DJI Mavic Pro, DJI Mavic 2 Pro, DJI Mavic 2 Pro Zoom, DJI Mavic Air, DJI Mavic Air 2, DJI Phantom 4, DJI Phantom 4 Pro, DJI Phantom 4 Advanced, DJI Phantom 4 V2.0 Pro, DJI Inspire 2.

I u starších typů dronů DJI lze provést servisní údržbu. Ale v případě nutnosti opravy a výměny některého z dílů nemůžeme garantovat provedení opravy. Ze strany DJI není podpora pro opravy starších typů dronů, proto náhradní díly již nevyrábí.

Jak bude servisní prohlídka probíhat?

1.Objednáte se zde.

2.Pošlete nám dron včetně vysílačky, baterií a nabíječky.

3.Provedeme kompletní kontrolu funkčnosti dronu i vysílačky. Utáhneme šroubky, promažeme klouby, naleštíme tělíčko, masáž included.

4.Zkontrolujeme správnou funkci nabíjení baterií.

5.Po servisní údržbě dron zalétáme.

6.Pokud objevíme závadu, budeme Vás kontaktovat s cenovou nabídkou opravy.